Variklio remontas
Variklio priežiūra – automobilio ilgaamžiškumo pagrindas
Automobilio variklis – tai tarsi jo širdis. Kad jis veiktų sklandžiai ir patikimai, būtina reguliariai atlikti techninę priežiūrą. Svarbiausi darbai – laiku keisti tepalus, oro ir kuro filtrus, stebėti aušinimo skysčio lygį bei keisti paskirstymo diržą ar grandinę pagal gamintojo rekomendacijas.
Kas nutinka, jei variklis neprižiūrimas tinkamai?
Tepalų nekeitimas gali lemti per didelį trintį tarp variklio dalių – tai greitai sukelia jų nusidėvėjimą, perkaitimą ir net variklio užstrigimą.
Užsikimšę filtrai apsunkina oro ar kuro patekimą į variklį, dėl to mažėja galia, didėja degalų sąnaudos, o ilgainiui tai gali pažeisti degimo kamerą ar turbokompresorių.
Nekeičiamas aušinimo skystis didina perkaitimo riziką, o tai gali baigtis galvutės tarpdančio pradegimu ar net įtrūkusia variklio galvute.
Paskirstymo diržo nutrūkimas gali stipriai sugadinti vidines variklio dalis – dažnai tai baigiasi labai brangiu remontu arba viso variklio keitimu.
Pasekmės:
Netinkamai prižiūrimas variklis gali pradėti rūkti, skleisti keistus garsus, netolygiai veikti arba visiškai sugesti. Blogiausiu atveju – gali prireikti kapitalinio remonto, kurio kaina dažnai viršija 1000–2000 eurų ar daugiau, priklausomai nuo automobilio.